Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9
61
Wody Kambrów / Odp: Morze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Maj 20, 2013, 20:54:06 »
weszłam jak codziennie, żeby obejrzeć zachód słońca
62
Sklep - mikstury / Odp: Zamów towar
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remisas dnia Maj 20, 2013, 20:54:02 »
nazwa - Trucizna (Silna)
Cena: 20WW
Działanie: zaczyna się od słabego zatrucia żołądkowego, a prowadzi do paraliżu całego ciała, a potem trzeba jechać do szpitala.
Czas działania: 8 dni
Droga podania: po wylaniu mikstury na wybranego wilka, rzuceniu w wilka albo gdy wilk wypije tą miksture.
Skutki uboczne: Gdy oblewasz to postaraj się nie dotykać wody z mikstury. Gdy dotkniesz, to najprawdopodobniej dostaniesz urazu nogi. A gdy rzucasz, uważaj aby nie skaleczyć szkłem jakiegoś wilka.
63
Wilcza Szkoła / Szkółka Szczeniąt
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Maj 20, 2013, 20:52:02 »
Tutaj mieści się szkółka dla szczeniąt. Na razie nie ma jeszcze Opiekuna/Opiekunki, więc wszystkie lekcje poprowadzę ja...oczywiście, kiedy w naszej watasze pojawią się jakiś Szczenięta  ;D
64
Wody Kambrów / Odp: Morze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remisas dnia Maj 20, 2013, 20:48:11 »
To popływam.

Z Meduzami sobię poradze!

Bo wkońcu I'm Remi! xD
65
Plac główny / Odp: Miejsce spotkań
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remisas dnia Maj 20, 2013, 20:46:51 »
Czyli takie coś jak "Luźny wątek do rozmów" oczekiwany przez wszystkich spamerów?
66
Paszporty wilków / Odp: Remi (Wataha Cieni)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Maj 20, 2013, 20:46:33 »
Witaj w watasze  :)
na start otrzymujesz 150 WW (czyli Wilczej Waluty), potem jak rozbuduję miasteczko to bedziesz mógł coś sobie kupić  ;)

i skopiuj sobie to wszystko do podpisu (włącznie z WW)

życzę miłego "grania"
67
Paszporty wilków / Remi (Wataha Cieni)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remisas dnia Maj 20, 2013, 20:41:39 »
Imię: Remi
Płeć: basior
Wiek: 1,5lat. Starzeje się w dniu 13.
Charakter: tajemniczy, czasami miły..
Ulubione zajęcia: pisanie! xD
Ulubione miejsce: Miejsca, w których jest zimno.
Miejsce zamieszkania: W akademiku
Moce: Władanie wodą
Ranga: Młodzik
Historia przed dołączeniem do watahy: Żył dziko. Aż wkońcu znalazł tę watahę...
Rodzina: nikt
Partner/ka: nikt
Potomstwo: nikt
Wygląd wilka: (opis lub zdjęcia – zdjęcia max. 2)
http://tapety.joe.pl/tapeta/zwierzeta/wilki/bialy-puszysty-wilk.jpg

Umiejętności:
Szybkość: 12
Wytrzymałość: 10
Czujność: 20
Siła: 15
Zwinność: 10
Odwaga: 10
68
Rangi i Stopnie / Szczenięta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Maj 19, 2013, 22:42:11 »
Szczenięta - najmłodsza grupa wilków w watasze. W wieku 1.5 lat stają się Młodzikami.
+ nie mogą samodzielnie wychodzić poza teren watahy
+ maja obowiązek uczyć się i poznawać świat w szkole
+ muszą słuchać Opiekuna/Opiekunki
+ nie mogą same kupować rzeczy w sklepie
+ mają po 50 początkowych umiejętności
+ mają przed sobą całe życie i mają dużo okazji do zdobycia mocy i umiejętności

Stopnie:

1. maleństwo - nie może opuszczać szkoły lub domu bez wiedzy rodzica lub Opiekuna
2. coś czai - może sam opuścić dom lub szkołę, ale musi zostawić karteczkę, że wyszedł/wyszła
3. usamodzielnione - dostaje odznakę "Dorosłe Szczenię". Może się ona przydać w dorosłym życiu np. do awansu na Bethę

Jak zdobyć kolejny stopień?
1. W szkole.
2. Wykonując specjalne zadania od starszych wilków.

W wieku 1.5 lat Szczenięta stają się Młodzikami i dostają jedną, wybraną przez siebie moc.
69
Zamczysko Alph / Sala tronowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Maj 19, 2013, 21:52:05 »
Tutaj jest sala tronowa Alph Watahy Cieni.
Odbywają się tu wszystkie ceremonie i uroczystości, a czasem towarzyskie spotkania.
70
Rangi i Stopnie / Zbiór rang
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Maj 19, 2013, 21:47:44 »
Tutaj możecie zobaczyć wszystkie dostępne rangi  :P

Alphy - wilki, które są bardzo ważne w watasze. Wszystkie inne wilki powinny się im podporządkować.
+ mogą wydawać polecenia i rozkazy
+ mogą nakładać kary (ale oczywiście tylko słuszne)
+ mają obowiązek udzielać pomocy innym wilkom
+ mogą przyznawać innym wilkom wyższe rangi i kolejne ich stopnie, a także je zabrać
+ mają po 1000um.
+ mogą mieć nieograniczoną ilość mocy

Bethy - wilki drugie w kolejności hierarchii, zaraz po Alphach. Coś w rodzaju ich zastępców...
+ mogą wydawać proste polecenia i rozkazy
+ mogą nakładać kary, ale tylko wypisane w "Księdze Kar i Przywilejów"
+ jeszcze ich nie ma, będą mogły zostać nimi wilki, które wysoko awansowały jako obywatele lub zostały wybrane przez Alphy
+ mają po 500 um.
+ mogą mieć nawet 7 mocy

Szpiedzy - wilki, które zajmują się czarnymi sprawami i wyciąganiem informacji od innych wilków lub watah. Czasami mogą nieźle zarobić...
+ mają dodatkowe 15 punktów umiejętności "czujność" (od drugiego stopnia)
+ mają dodatkową moc, która polega na tym, że mogą zapytać o to, co się działo ścian lub drzew (od trzeciego stopnia)

Łowcy - zajmują się polowaniem na zwierzynę dla watahy.
+ mają dodatkowe 15 punktów umiejętności "szybkość" (od drugiego stopnia)

Wojskowi - zajmują się walkami z obcymi watahami oraz bronią watahy w czasie napadu lub wojny. Towarzyszą też czasem w wyprawach Alph.
+ mają dodatkowe 15 punktów (od drugiego stopnia)

Medyk - pracuje w Lecznicy. Pomaga chorym i rannym wilkom.
+ ma dodatkową moc uzdrawiania z lekkich chorób (od trzeciego stopnia)

Opiekun Szczeniąt - uczy Szczenięta przetrwania i podstawowych umiejętności. Musi też zawsze mieć na nie oko.
+ szczenięta muszą go/jej słuchać
+ może zlecać zadania szczeniętom i nagradzać je za to, np. wyższym stopniem lub punktami umiejętności
+ mogą ukarać szczenięta zabierając im umiejętności lub zakazując przez jakiś czas wstępu na konkretne miejsca

Nauczyciel Młodzików - uczy Młodzików zycia w stadzie i przygotowuje do dorosłego życia.
+ może wydawać proste polecenia i rozkazy
+ może nagradzać Młodziki w postaci um. lub nawet mocy
+ może ukarać Młodziku, zabierając um. lub nawet moce

Obwyatel - tą rangę zdobywają na początku dorosłe wilki. Można z niej awansować lub wybrać sobie inną rangę, której stopnie chce się zdobywać.
+ każdy wilk jest obywatelem pierwszego stopnia
+ mogą mieć specjalne prawa, ale dopiero kiedy ciężko zapracują na swój awans
+ mogą dawać zadania młodszym wilkom (po skonsultowaniu się z Alphą lub Bethą; dostępne od drugiego stopnia)
+ mogą prowadzić swój sklep lub awansować na Bethę (od trzeciego stopnia)
+ mają po 2 moce i 100 początkowych um.

Młodzik - tę rangę zdobywają wilczki, które są w wieku pomiędzy 1.5 do 2.5 lat, żeby awansować muszą zdobyć najwyższy stopień
+ mogą samodzielnie chodzić we wszystkie miejsca
+ mogą zdobywać moce i umiejętności w Szkole
+ mogą podejmować prace i przygotowywać się do przyszłej rangi (od drugiego stopnia)
+ mają po 70 początkowych um. i 1 moc

Szczenięta - najmłodsza grupa wilków w watasze. W wieku 1.5 lat stają się Młodzikami.
+ nie mogą samodzielnie wychodzić poza teren watahy
+ maja obowiązek uczyć się i poznawać świat w szkole
+ muszą słuchać Opiekuna/Opiekunki
+ nie mogą same kupować rzeczy w sklepie
+ mają po 50 początkowych umiejętności
+ mają przed sobą całe życie i mają dużo okazji do zdobycia mocy i umiejętności

Jeśli chcecie zdobyć poszczególne rangi to musicie zgłosić się w odpowiednich tematach.


Życzę powodzenia w awansach  :)
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
zabojcy zoo-cassmitha oceana nawijka boombeachpolska